Örspära


Jag är så klantig ibland. Gick till mamma och pappa imorse för att baka lite bröd. Tänkte att det va en bra idé att träna lite under tiden bröden jäste. Tog cykeln och drog iväg till Kolsvejdaberget (jätteskönt att slippa möta så mycket folk när man tränar). Cyklade upp en liten bit, men bestämde mej för att jogga lite istället, så ställde ifrån mej cykeln och låste. Glömde nämligen bort att jag gömt nyckeln hemma ute för att slippa ha den med. Så det va bara att jogga hemåt för att bröden inte skulle bli konstiga.

Klaaaant.

Men det gick ju bra iaf. Jag fick lite extra träning och bröden blev inte konstiga.

Har varit lite extra borta hela dagen. Lite värre än vanligt alltså. Men man får ha såna dagar också.

Bokade tågbiljetter till Borlänge med Kristin. Peace and Love 2010. Snart kommer vi!

Imorrn blir det en heldag med Emelie. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahah, det där slår nästan min "laga-spenatpasta-och-glömma-köpa-spenat"!. <3

2010-06-09 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0