15 mars


Ja ni, det där man att tänka på engelska gick ju bra. Inte för att det spelade någon roll. Ingen förstod nånting. Det va teckenspråk som gällde. Känner i händerna att det va tre skrubbar, nog för att jag hade handskar sista gången, men det hjälpte inte så mycket. Får va noga med att smörja in mej så händerna inte börjar ta stryk. Lätt att man blir torr när man håller på med sånt här. Har klarat mej bra hittills, man håller ju på mycket med olja också, men idag va det ingen olja alls.

Imorrn är det ledigt och jag har lite idéer om va jag ska hitta på. Hoppas det är sol.

Kollar just nu på Familjen Annorlunda. Önskar lite extra att jag hade ett syskon just nu. Det måste va en speciell känsla att ha många syskon. Eller syskon överhuvudtaget. Jag hoppas att jag får iallafall två barn. Måste ju hjälpa kusin att utöka släkten lite. Men det dröjer väl ett par år till antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0