Congratulations


Grattis Sandra, din gamling. Hoppas du får en bra dag sötnos.

Själv ska jag hoppa in i duschen, färga ögonbrynen, diska, packa, gå iväg till pappersinsamlingen, åka in till stan, gå med pant och köpa lite frukt till hemresan imorrn.

Vet fortfarande inte hur jag ska göra med blazern från Bik bok. Ångest. Tycker att den är fin, men skulle vilja testa en rosa. Samtidigt som det ändå känns lite som ett onödigt köp. Har ju massa jackor och tröjor så det jag egentligen kommer att behöva i sommar är linnen och t-shirts. Och fler skor såklart haha. Äh får åka och kolla, sen får vi se. Kanske är nån som vill köpa den av mej sen om jag skulle ångra mej.

Måste bara lägga in en bild på skorna jag är helt kär i. Älskar dom.

    


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

ÅÅÅÅhhh vilka snygga!!

2010-04-01 @ 09:55:14
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: carro

håller med tovvan ja ;) vart har du köpt dom då? ;P

2010-04-18 @ 11:11:09
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0