En helt vanlig dag


Oj vilken dag. Tråkigt väder till trots gav jag mig ut på en promenad imorse. Va ute i över en timme. En lagom runda runt vattnet. Säkert helt perfekt vid bättre väder, och allra helst till sommaren.

Mötte upp Fanny i stan på eftermiddagen. Hittade en fin kjol som fick följa med hem. Blev även nästan kär i ett par skor (som vanligt) men försökte hitta fel på dem då de va lite för dyra för min ekonomi just nu.

Lyckades även med världens grej, men det håller vi tyst om, eller hur Fanny? Haha.

Just ja. Fick lite panik på förmiddagen när internet helt plötsligt inte fungerade. Tänk hur otroligt beroende man är. Förlitar sej helt blint på att det alltid ska fungera. Kolla upp nummer och adresser, söka jobb, recept m.m. Helt omöjligt om man inte har internet. Tror ni jag blev glad när jag märkte att det funderade igen när jag kom hem ikväll? Jaaa.

Dags för sängen kanske. Får se om jag blir väckt av vaktis imorrn eller om dom kommer överhuvudtaget för att äntligen kolla ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0