Hemma hemma


Då va man hemma i Ljusdal igen då. Gårdagen va lite ledsam, men jag tror inte att jag förstått att det är slut riktigt än. På torsdagen va vi ut och åt. Tyvärr följde inte alla md, men vi hade hur trevligt som helst och jättegod mat. Meze på Cypern. Verkligen att rekommendera. Igår infann vi oss på skolan klockan 9 för frukost och diplomutdelning.  Ganska nöjd med betygen och stolt över att va diplomerad SPA-terapeut. Fick dessutom en ros var av lärarna. Så sött.

Efter utdelningen och när alla skrivit lite på tavlan till nästa klass var vi några som gick till ett café, för att snacka lite skit innan det va dags för alla att bege sej åt varsina håll. Jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla kontakten, några stycken iaf. Det brukar ju bli lite si och så det med, men jag ska verkligen försöka.

Buss hem klockan 13. 4 timmar utan MP3. Ganska dryg resa, men skönt att bli hämtad vid Järvsö hotell (känns ju lite onödigt att ha 45 min rast när man är så nära hemma). Fick köra hem också. Så härligt, men jag måste säja att det märktes att jag inte kört på över en månad. Nä, den här veckan ska jag köra så mycket som möjligt.

Fick kycklingpaj och vin till middag. Helt perfekt.

Ikväll är jag sugen på lite festligheter, men vi får se va som händer. Beror på vilka som är på och inte.

just nu är det skönt att va hemma lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0