Mitt i veckan


Usch, hade jättesvårt att sova inatt. Vaknade gång på gång av drömmar. Trodde även att det va torsdag idag och att jag skulle iväg och jobba, vilket nästan gav mej lite panik.

Får jag erkänna att jag är nervös inför imorrn? Spänd, förväntanfull, glad, nervös ja det mesta kan man väl säja. Alla känslor hoppas omkring och kan inte riktigt komma överrens. Hoppas bara att det inte händer nåt. Men va kan hända? Hur mycket kan gå så fel att det blir katastrof? Det är ju precis samma sak som på skolan, bara ett annat ställe. Och kunderna betalar lite mer. Och dom vet inte att jag är helt ny. Och jag vet inte helt hundra deras rutiner. Äh nu får jag sluta. Kan ju älta det här i evighet. Jag vet ju att jag kan det här. Jag vet att mina kunder har varit nöjda annars så varför skulle inte de här bli det. Bara jag kommer i tid så jag hinner förbereda och lugna mina nerver lite innan. Man hakar upp sej så fruktansvärt på små detaljer. Klart att jag är mest glad.

För övrigt träffade jag Magnus och Lars igår. Blev helt ställd när dom kom in på Finess. Trodde att dom skulle va kvar i Thailand till påsk. Men det va trevligt att se dom iaf. Inte måttligt avundsjuk på deras äventyr. Måste fixa ihop pengar så man kan ge sej ut på en liten tripp själv.

Nä upp ur soffan och gör nånting nu. Kan ju inte sitta här hela dagen. En promenad, lite lunch och kanske träffa Marcela en sväng på eftermiddagen. Iväg med mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0