På gång.


Underbar dag. Faktiskt himla skönt att va hemma. Känner att jag saknar ett riktigt kök med spis, ugn, stort kylskåp och frys. Idag blev det foccacia med soltorkade tomater och fetaost, som jag gjort förut. Mamma och pappa måste ju få smaka. Medan brödet jäste gav jag mej ut på en liten runda. Fy vilken träningsvärk jag hade. Det måste va sen i lördags. Snacka om otränad. Nä nu är det verkligen skärpning, det är ju snart sommar.

Åkte sedan till Orbaden för ett litet möte. Det gick hur bra som helst och nu ska jag dit och jobba på torsdag förmiddag. Skönt att få komma igång lite. Får se hur mycket mer det blir och hur mycket jag kommer att va här uppe, men jag är glad för det lilla. Superglad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0