Små tankar på kvällskvisten


Så, imorrn bär det av till Ljusdal igen. Ett jädra åkande fram och tillbaka. Just nu önskar jag att jag hade en fast punkt iaf. Ett jobb här nere. Ja det vill jag ha. Har ju jobb hemma i sommar, men vet att jag kommer att bli väldigt rastlös där. Skulle va helt perfekt om jag fick ett jobb här nere. Eller åtminstone efter sommaren. Vill stanna här. Nu vet jag ju att jag trivs otroligt bra, så bara det finns lägenhet och jobb så...

Har nästan packat klart. Vet inte om jag får igen väskan än bara. Kom på att jag gärna vill ha datorn med också. Men orkar jag verkligen släpa på den? Hmm... Jomen det gör jag nog.

Har iaf varit iväg med alla kartonger, tidningar och glas till återvinningsstationen idag och alla pant är borta. Det märks verkligen i den här lilla lägenheten. En "häftig" pantmaskin hade dom på Ica också. Man la i allt i samma hål, både flaskor, burkar och glas. Jag är inte så kräsen på va jag tycker är häftigt haha.

Jag blir ganska glad för det lilla också märkte jag när en kille jag höll på att gå in i sprack upp i världens leende. Det är inte vanligt, här är alla så sura hela tiden. Jag log hela vägen hem bara därför. Det är ju sant att leenden smittar. Testa någon gång när ni går på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0