Mysdag


Så blev det en ta-hand-om-mej-själv-dag idag. Ganska bra att ha det efter en sådan helg. Trodde att jag och Malin skulle göra nåt, men får se om jag får tag på henne lite senare.

Har inte städat ännu, men disken är klar, jag har tränat litegrann, peelat, duschat, haft hårinpackning och ligger just nu och lyssnar på skön musik och bara är. Snart ska resten av lägenheten tas om hand, men inte än. Lite till, bara lite, ska jag mysa i sängen.

Som jag skrev igår har helgen varit mycket bra. På torsdagen kom Sandra och jag mötte upp henne och käkade lite innan Marcela dök upp och Sandra åkte till Stefan. Marcela och jag gick och handlade och lagade förrätt. Som blev hela middagen. Men toast med chevré, honung och ruccola är aldrig fel.

På fredagen joinade Kristin oss och alla fyra gjorde stan. Mycket shopping blev det. Jag kärade ner mej i ett par skor som till slut fick följa med hem (fast ekonomin egentligen sa NEJ). Köpte även en tröja som jag älskar och en blazer som jag funderar på att byta färg på eller lämna tillbaka men vi får se.

Fanny kom till middagen som var chevré-klet med brödpinnar, ruccola och serranoskinka (ja, jag gillar chevré), och kött med tsatziki, bea och pommes. 

Lördagen spenderades på The Studio där vi blev sminkade och fotade. Väldigt roligt, men det blev bara en gruppbild som följde med hem.

Utgång på kvällen och då följde även Love med. Hamnade på Laroy och hade en helt okej utekväll. Kom hem vid
4, åt en tunnbrödrulle och ställde fram klockan.

Det var ett segt gäng som vaknade på söndagen, men klart värt det. Jag gillar när mina tjejer är här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0