Slut som artist


Jag är så bra på det här med att blogga. Är förvånad över att jag inte blivit känd ännu. Men det är väl bara en tidsfråga. Lever ju ett otroligt intressant liv och uppdaterar jätteofta. "Jag menar det".

Är hemma i Ljusdal. Möttes av en otroligt vackert rosa kvällshimmel när bussen gled in mot byn. Men sedan var det regn, regn och regn. Jobbade på Orbaden torsdag, fredag och lördag. Heelt slut varje kväll och ännu värre igår. Ovana att jobba överhuvudtaget. Ovana att jobba med kroppen. Ovana att stå hela dagarna. Men roligt. Värt.

Det blev dessutom en vit helg, vilket kändes välbehövligt. Hamnade i Gunnarsbo igårkväll, med trevligt sällskap och spel. En lagom ansträngande kväll.

Idag har jag kollat på lägenhet, masserat mammas kompis och beställt biljett tillbaka neråt i landet. Tisdag åker jag. Kände inte för att packa ikväll och imorrn får jag ju träffa Sandra om jag är kvar. (Som om det vore ett skäl, men man får ju skylla på nåt haha)

Tror att det blir sängläge snart. Eller lite chips kanske. Båda är ganska lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0