I hear the waves, I feel the sun on my skin...


Lugn och välbehövlig helg.

Massage igår. Gud va jag behövde det. Tror inte att armen blev bättre, men man kanske måste mjuka upp fler gånger. Va sjukt stel och hade många knutar i ryggen iaf. Lite komiskt att jag jobbar på SPA med flera massörer, och själv också masserar litegrann, men ändå är man så dålig på att ta hand om sej själv. Bra på att ge råd till andra dock. Men i Thailand ska jag unna mej flera massager.

Hela första veckan ser jag mej själv bara sova, sola, bada och få massage. Ska bara slappna av och strunta i alla måsten. Den här resan kunde verkligen inte komma lägligare.



Cypern 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0