Äntligen!


Så otroligt glad! Blev ju godkänd för lägenheten i Gävle. Saker börjar röra på sej. Det händer nåt. Visst att det inte är helt ultimat än, men det löser sej.

Så från och med december är jag Gävlebo. Sjukt kul.

Har jobbat hela dagen och är trött. Men på ett skönt sätt. Känner mej rätt tillfreds just nu. Men känner jag mej rätt så vänder det ganska fort. Allra helst nu. Börjar redan känna av mörkret. Det är konstigt hur mycket årstiden spelar in på mitt humör. Så fort det blir höst så kommer humörsvängningarna. Jag blir trött på mej själv. Om jag är glad kan jag väl få va det och inte i nästa stund sitta i vemod över ingenting.

Nä ska försöka behålla den här positiva känslan så länge som möjligt nu. Jag har ju ingen anledning att inte va glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0