Hej käre John Blund


Klockan är fem över tio och jag ska sova. För andra kvällen i rad. Herregud. Pensionärsvarning.

Men har man jobbat hela helgen så får man. Eller ja, egentligen skiter väl jag i om man får eller inte. Jag kommer att somna ändå. Så är det bara.

Är inte ett dugg sugen på att jobba imorrn. Kommer räkna ner timmarna tills jag slutar på tisdag och får va ledig en dag. Men jag är glad att jag har ett jobb och jobb betyder pengar vilket jag kommer att va i stort behov av om ett tag. Köpa ny säng är inte alltför billigt och jag gissar att något mer till lägenheten kommer att slinka ner i shoppingvagnen innan det är klart. Dessutom blir lönen väldigt mager i december eftersom jag är borta större delen av november. Men som jag längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0