Let me keep this feeling, just for a little while...


Oh, nöjd tjej. Har haft en jättejättejättebra helg. Men kan man ha annat med mina tjejer? Visst, teatern kanske kunde ha skippats, men det va ju en upplevelse i sej. Jag kunde ha varit lite mer tjejig och inte spottat på en cyklist (inte med mening). Men på det hela taget va det en bra helg. Love it.

Har kommit på att det är Halloween i helgen. Skit. Jag som va helt säker på att det va helgen efter, samtidigt som Allhelgona. Nu blev det lite tajt om tid att fixa kostym och grejer så vi får väl strunta i det och köra en egen maskerad nåt tag här istället.

Nu ska jag göra godis och sedan försöka hitta lite nya låtar. Lika bra att börja nu så det är klart innan vi åker till Thailand. Kan va skönt att ha lite nytt att lyssna på då. Blir ju en hel del dötid. Det är såå synd om mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0