Yesterday wasn't such a good, good night..


Oh. My. God.

Jag blir lite ledsen i ögat. Jag har nämligen börjat bli bakis. Tredje helgen i rad som jag har spytt och mått dåligt dagen efter. Vad har hänt? Är mina bakisfria dagar över? Snälla låt det inte va sant. Jag har i och för sig förtjänat det. Och med tanke på att jag har klarat mej så pass länge som jag har så ska jag väl va nöjd ändå.

Gårdagskvällen va helt okej. Fick träffa Karin innan hon åker uppåt. Ett plus. Sandra kom hit. Två plus. Stadt sög och vi kände oss för gamla. Två minus. Knäpp efterfest. PLUS. Så alltså hamnade det på plus iaf, så lite värt det va det ju.

Börjar halvt om halvt bli människa igen, vilket är en fördel med tanke på att jag börjar 7 imorrn med inventering.

Läggdags tidigt ikväll tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0