Mycket på gång


Det känns bra just nu. Nånting händer hela tiden. Nästan för mycket för att hinna med och ha råd. Men det för ingenting. Jag är glad.

Har fått mer jobb på Matpunkten, vilket känns jättebra även om jag helst skulle fått jobb på annan ort. Men man tar det man får. Håller även på att leta lägenhet i Gävle med Sandra. Det går ju alltid att pendla och jag måste få känna att jag är påväg härifrån litegrann iaf.

Den här veckan har jag varit i Gävle, jobbat, haft säljutbildning på Orbaden. Idag ska jag operera bort den förbannade visdomstanden och imorrn bär det av till Gävle igen.

Ska förövrigt röst idag också eftersom jag inte är hemma på söndag. Det jobbiga är att jag inte alls vet va jag ska rösta. Dom säjer ju bra saker, men jag litar inte på politiker. Det är bara massa prat och löften som sedan inte infrias. Men visst, rösta måste man ju.

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh ska du flytta till Gävle? Är det där Sandra bor? Ska du börja plugga? Kram

2010-09-20 @ 14:35:13
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0