Oh my god


Tilllbaka i Sverige och Ljusdal. Resan va underbar och jag hade gärna stannat ett tag till. Fast med tanke på att jag fått en elak infektion i visdomstanden och dessutom är förkyld så är det väl bra att va på hemmaplan.

Ligger i soffan och kikar runt lite på internet. Råkade komma in på några bloggar. Herregud. Jag dör litegrann här. Är folk verkligen seriösa. Okej att människorna är från 14 år, men ändå. För det första. Kan folk lära sej att stava. Ska du ha en blogg måste du kunna skriva så man förstår. Och använd rätt uttryck. Googla på det om du inte är säker. Hur svårt är det? Sen för det andra. Är alla verkligen sååå fjortis? Eller är dom ironiska? För deras skull hoppas jag på det sista, men något säjer mej att så inte är fallet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0