På topp


Hemma från jobbet. Ätit en jättegod middag och duschat. Sitter just nu uppkrupen i hörnet på sängen med datorn och en lite chokladbit. Jag ska väl, som alla andra, också bänka mej framför tvn och hejja på moderlandet i landskampen. Men har inte riktigt ro att sitta och kolla precis heeela matchen.

Det gick okej att jobba idag. Men bara okej. Känner att kroppen inte ville egentligen, så därför gruvar jag mej nu sjukt mycket inför monsterdagen imorrn. Behandlingar mellan 9 och 19. Det är inte att leka med ens när man är helt frisk. Men det är väl bara att köra på så länge orken finns och känner jag att det inte går längre så får jag så lov att avboka. Är man sjuk så är man, det är inte så mycket att göra nåt åt.

Tänkte lägga upp några bilder från Cypern. Men inte nu. Orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0