Schhh..


Jag måste erkänna en sak. Jag är helt facinerad över hur människor som Kissie, Dessie, Paow m.fl. fungerar. Jag skulle vilja krypan in i deras huvud och se hur tankarna går (de få som verkar finnas). Jag är facinerad över hur man kan bete sej på det viset. Och jag är allra mest facinerad över hur folk, som jag, tycker att det är intressant att följa en liten fjortistjej som varken kan stava eller komma med vettiga inlägg.

Jag menar, vad får jag ut av att läsa vad den här lilla tjejen har gjort idag. Vad hon har shoppat. Vart hon har festat. Bli irriterad på hur bortskämd och snobbig hon är, när det är jag och alla andra läsare som gjort henne till vad hon är. Hon hade ju aldrig tjänat pengar på bloggen och kunnat bete sej på det viset om ingen läste den.

Jag skäms. För mej själv och alla andra som gör att människor kan bli framgångsrika på det sättet. Som gör att det är okej att bete sej hur som helst. Värst är bäst. 

Jag hoppas att det finns annat i livet att sträva efter. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0