The sun is shining all around....


Fortfarande förkyld och alltså inget jobb idag. Kan va bra att va hemma och vila så jag orkar med Delins imorrn och ett monsterpass på Orbaden på lördag. Men har en hel del att dona på med hemma så sysslolös är jag inte. Packa upp och tvätta. Kläderna blir ju inte direkt fräscha när man är utomlands och dom dessutom ligger nermosade i en resväska hela tiden.

Tänkte vara en snäll dotter och städa lite innan mamma kommer hem. Är sugen på att baka också. Vi har så sjukt mycket äpplen så man lär ju passa på att göra något med dom. Tror det blir äppelmuffins med crunch isåfall. Otroligt gott.

Är glad att jag kom hem den här veckan. Även om det är sjukt kallt så är det iaf sol, vilket jag hörde att ni inte såg mycket av förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0