Today I'm free as a bird...


..a bird who can't fly.

Nej jag är inte bitter. Less på att vara förkyld. Vill röra på mej. Ska nog försöka mej på en promenad snart ändå. Och kanske baka lite bröd. Och komma på va vi ska äta ikväll. Och söka jobb. Och bostad. Det är inte bara att va ledig.

Men jag är väldigt glad över att få jobba några dagar den här veckan. Passar mej perfekt. Och sen blir det Åshammar på lördag och fira Sandras lillasyster som fyller 18. Måste bort lite.

För övrigt satsar jag mest på att komma till Gävle just nu. Så är det någon som vet vart man kan söka jobb eller om det finns en 3a ledig så får ni gärna höra av er. Och nej, jag ska inte ha en 3a själv. Så mycket utrymme behöver jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0