Working girl


My god, vilken jobbperiod jag har framför mej nu igen. Från måndag kommer jag att jobba mån-fre på matis, lördag och söndag på Orbaden och sedan måndag och tisdag på matis, ledig onsdagen, jobba tors-tis igen. Kommer att bli tungt, men jag behöver pengarna. Är sjukt glad över att jag får jobba överhuvudtaget. Vet ju hur det hade varit annars. Och det klarar jag inte av igen.

Har kollat på lägenheter med Sandra i Gävle också. Finns en hel del fina. Just nu verkar det luta åt en 3a på Brynäs, men vi ska fortsätta kolla lite mer. Inflyttning i december om det blir den, och det är ju bra, eftersom både jag och Sandra är i Thailand 2 veckor var i november.

I helgen ska jag bara ta det lugnt och njuta. Är lite sugen på att gå ut, men bara lite. Vet inte om det är nån som är på så jag gissar att det inte blir så. Klarar mej gärna utan att gå ut i Ljusdal ett tag till. Har inte varit ut sedan 15 augusti. Känns riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0