Fredag, 18 februari


Fredag. I helgen väntar jobb. Bra för ekonomin, inte så bra annars. Har inga problem med att jobba helger egentligen, men just nu är det Ljusdal jag inte vill vara i. Vill åka till mamma och pappa och hälsa på när jag har lust, inte när jag måste. Men det kommer väl det med.

Förra veckan åkte jag och Sandra snowboard. Och, hör och häpna, ingen bröt några ben eller fick hjärnskakning (och med ingen menar jag att jag är mest imponerad av mej själv som har en tendens att vara ganska klantig). Det va roligt och ska göras om. Sandra den jäveln kunde ju åka på kvällsåket igår, medan jag satt på tåget. Surt, sa räven.

Nu ska jag hoppa ner i badet med lite frukost och en bra bok, närmare bestämt "Eat, Pray, Love". Riktigt bra. Läser den dessutom på engelska. Rekommenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0