Hur gööör man om man inte får ta med halva garderoben?


Less på att va sjuk. Men det verkar som om det börjar ordna upp sej nu (peppar, peppar). Ska försöka packa till Åre idag. Lär ju få packa om några gånger, finns inte en chans att jag får med allt jag vill ha med och då får man ju försöka prioritera. Vilket jag är sääämst på när det gäller packning. Men visst, åker man till Åre får man ju tänka att det ändå är skidkläderna som är viktigast, inte höga klackar och fina klänningar. Fast nåt sånt lär ju såklart ändå slinka ner. 

Tänkte baka lite också. Är lite sugen på att göra vaniljbullar. Jag hoppas bara att krämen inte skär sej. Kanske kan muntra upp sambon med lite fika sen, det kan hon behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0