Live, laugh, love


Så va det ett nytt år. Är böjd att börja hålla med farmor, åren går så fort. Kanske inte riktigt ännu, men nog tycker man att tiden går mycket fortare nu än när man va mindre. Kanske för att nu är man mer ansvarig för va man gör med den tid man har. Man har mer måsten.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag och mina vänner får ett underbart 2011. Jag börjar i Gävle och sen får vi se vart man hamnar. Förhoppningsvis en hel del resor och nya upplevelser. Ser redan nu fram emot Åre (vilket kommer att bli en första-gångs-upplevelse) och sedan har vi ju Las Putas goes Uppsala på Valborg (den nu årliga traditionen).

Bara året innehåller mycket skratt, fest och kärlek så är jag glad, och jag vet att med mina vänner så blir det inte så svårt att uppfylla. Kan man önska sej nåt mer? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0