Time to get up


Jag vill ha fiiinväder. Sol och blå himmel. Men det får väl duga ändå.
Lite frukost, ut på stan en sväng, packa och kanske en promenad. En lugn promenad. Annars bryter jag väl benet lagom till Åre. Ska jag göra det så ska jag göra det i när vi är där. Sådeså.

Lyckades göra en misslyckad kladdkaka igår haha. Jag som älskar när dom är riktigt kladdiga lyckades bara få den kladdig i mitten. Men man lär ju av sina misstag, så nästa kommer garanterat bli bättre. Insåg att jag faktiskt aldrig gjort kladdkaka förut, bara kladdkakemuffins.

Det känns konstigt att va ledig till torsdag. Antagligen för att jag varit hemma hela veckan redan. Men det va ju "tur" att jag blev sjuk förra helgen och inte nu.


Kommentarer
Postat av: lina

hej caroline :) kan du inte lista dina bloggar du följer och vilken musik du lyssnar på? tack på förhand! kram

2011-01-29 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0