Happy, I'm so happy..

Första riktigt lediga dagen på 2 veckor. Kan inte med ord beskriva hur mycket det behövdes nu. Typiskt att vakna före sex då bara. Och typiskt att dom ringde och frågade om jag hade möjlighet att jobba. Hatar att tacka nej, allra helst när det är ett nytt jobb. Men jag skulle inte klara av det. Ska jobba onsdag-lördag också så jag förtjänar faktiskt att vara ledig. Lär dessutom tvätta. Och sen ska vi ju iväg och simma, jag, Sandra och Marcela.

Jajemen, ni såg rätt. Vi ska börja träna. Börjar med simning idag och sen har vi köpt kort på Korpen så det blir dessutom gym och gruppträningar. Det är synd att jag inte har så mycket tid att träna på bara, men ska verkligen göra mej tid. Får så lov att åtminstone gymma lite nån dag när jag kommer hem från jobbet. Dom har ju öppet rätt sent så...

Nä nu längtar jag sjukt mycket till sommaren. Mer än vanligt. Vill slippa pendlingen och från mitten av juni så behöver jag inte längre åka till Ljusdal förutom när jag själv vill. Wiiho.


Såhär glad blir jag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0